reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Medard Slovík

Medard Slovík

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  46x
reklama

citáty nie len o sebe

Nevrly - citáty z knihy Karpatské hry

Medard Slovík

Nevrly - citáty z knihy Karpatské hry

Miroslav Nevrlý a jeho Karpatské hry. Túlať sa s ním rumunskými horami a hrať sa jeho hry na vonnú pamäť.  Mať v batohu čo najmenej vecí, len vtedy sa Vám kráča slobodne. Milovať sa s prírodou ráno, na obed, aj večer. Túlať sa celé dni horami a mať so sebou len horkú čokoládu a sem tam si kúpiť syr od pastierov oviec. Jeho Karpatské hry sú podmanivé a vynikajúco sa čítajú. Vybral som niekoľko citátov z jeho knižky.

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 765x
  • 3
Exupery - citáty o priateľstve

Medard Slovík

Exupery - citáty o priateľstve

Príbehy francúzskeho spisovateľa a letca Antonina se Saint Exupery číta aj dnes veľa ľudí. Pre niekoho sa stal Malý princ srdcovou záležitosťou. Aj ja mám rád jeho knihy o odvahe a priateľstve. Zapôsobili na mňa hrejivou nostalgiou - písaním o živote letcov na starých lietadlách s kokpitom, kde cítite vietor a chlad priamo vo vlasoch, na tvary. Zažijete s nimi často dobrodružné a nebezpečné núdzové pristátia na lúkach, alebo prelety búrkovými mračnami. Vybral som na svoj blog niekoľko jeho myšlienok, ktoré sa mi páčili z kníh Zem ľudí, Nočný let a List rukojemníkovi.

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 171x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu