reklama

Bojnice očami básnika

Ako kúpeľný hosť som prešiel už niekoľko kúpeľov na Slovensku. Najviac sa mi zatiaľ páčili kúpele v Dudinciach, v Turčianskych Tepliciach a výborným kultúrnym programom ma zaujali aj v kúpeľoch v Lúčkach. Veľkonočné sviatky som tento rok strávil v Bojniciach, ubytovaný som bol v kúpeľnom dome Baník. Čakal som, že počas Veľkej noci bude v kúpeľoch aj zaujímavý kultúrny program. Bol som sklamaný, že nesplnili moje očakávania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Liečebný personál bol ústretový, ochotný pomôcť a štyridsať stupňová horúca liečivá voda mala na mňa zázračné účinky. Moje nôžky po kúpeli išli ľahučko do kopca, cítil som sa znovuzrodený. Už sa teším na letné túry, ako všetkých turistov v horách predbehnem a na vrchole kopca budem medzi prvými.

Obrázok blogu

Pri malom jazierku sa nachádzala príjemná kaviarnička v budove Jánovho bazéna,

v ktorej mi pripravili výborný zázvorový čaj.

Obrázok blogu

Túlačky parkom boli fajn, prechádzal som sa aj medzi kvapkami dažďa

a priblížil sa k sebe samému pri chôdzi. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Fontána lásky pred Hotelom Mier je ako stvorená pre ľúbostné kúpeľné rande.

Obrázok blogu

Socha skokana v jazierku ukazuje pohyb v jeho nepohyblivosti.

Obrázok blogu

Ponáranie kačičiek pod hladinu jazierka vytváralo na jej povrchu hravé vlnky.

Obrázok blogu

Obdivovali sme aj vyrezávané sochy pri Liečebnom dome Mier.

Obrázok blogu

Túlačky jarnými uličkami v kúpeľnom areáli ma chytili za srdce.

Obrázok blogu

Romantický zámok v Bojniciach.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Chcel som si vyskúšať moje nové jarné krídla.

Obrázok blogu

No zostal som radšej pri zemi, spadnúť do chladného zámockého jazierka sa mi nechcelo.

The End.

Medard Slovík

Medard Slovík

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  46x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu