reklama

Tancovanie so snehovými vločkami v Lúčkach

Silvester 2011 som strávil v kúpeľoch v Lúčkach v družnej atmosfére spoločnej rodiny Čechov, Moravákov a Slovákov. Moja predstava o Lúčkach bola, že to bude jeden veľký zapadákov. Milo ma prekvapilo, že obec a jej okolie bolo pekne upravené. Páčila sa mi Národná prírodná pamiatka Lúčanský vodopád, prítulné somáre v ohrade neďaleko fary a aj prechádzky v doline. Horskú cestu na Oravu teraz v zime neposypávajú a vďaka nej som si mohol zatancovať so snehovými vločkami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Silvestrovská tancovačka s kultúrnym programom nemala chybu, brušné tanečnice ma preniesli do orientu, pri tancujúcich cigánkach som aj ja začal trochu vrtieť bokmi, módna show ma vrátila k spomienkam na leto a more. Chodia si tu oddýchnuť nielen starší ľudia, ale celé rodiny, ženy, manželky a možno aj milenky a milenci. Medzi nimi sa našlo aj niekoľko slobodných dievčat, s ktorými som si dobre zatancoval. O polnoci sme si zaspievali spoločne slovenskú a českú hymnu.

Pri tanci ma najviac rozveselil pohľad na tanečníkov, ich tanečné štýly boli originálne. Ti čo cez deň plávali v bazéne, zvolili štýl prsia, ti čo si boli ráno zacvičiť bicyklovali, jedna dáma z Čiech kopala nohami pred seba a napodobňovala divoký beh srnky v lese. Tí najstarší jednoducho prešľapovali z miesta na miesto, no aj ich tváre sa pritom usmievali. Sám nie som nejaký veľký macher tanečník a tak mi dobre padol tento Freestyle, ľahko som sa uvoľnil a tancoval slobodne s chuťou a radosťou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas skráteného víkendového pobytu sme absolvovali aj veľa procedúr, masáže, perličkové kúpele, po mentolovej, rímskej a fínskej saune sme sa osviežili studenou vodou. Liečiva voda v bazéne lieči najmä ženskú neplodnosť, ale aj pohybové ústrojenstvo, asi preto je symbolom týchto kúpeľov žena. Na stenách v bazéne bolo napísané - „Ticho lieči". Plával som v ňom a mal pocit, že sa snáď zároveň pritom vyliečia aj moje malé skryté boľačky na duši.

Obrázok blogu

Miestny kostolík na kopci.

Obrázok blogu

V ohrade blízko fary bolo niekoľko prítulných somárov.

Obrázok blogu

Už na prvý pohľad očarí 13 metrov vysoký kaskádový Lúčanský vodopád.

Obrázok blogu

Skaliská v dedine.

Obrázok blogu

Moje tancovanie so snehovými vločkami.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Lúčky sú stvorené na prechádzky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Kúpeľný areál.

Obrázok blogu

Liečebný dom Choč, v ktorom sme boli ubytovaní.

Obrázok blogu

Symbolom kúpeľov je socha zdravej ženy.

Obrázok blogu

Silvestrovský program sme mali v Choči. Otvorili ho brušné tanečnice.

Obrázok blogu

Len tri malé poháre liečivej vody sa vyrovnajú obsahom vápnika v litri mlieka.

Na zdravie! Určite sa tu v budúcnosti radi vrátime.

Medard Slovík

Medard Slovík

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  46x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu