reklama

Tanec a dotyky nekonečna

Pred niekoľkými rokmi ma jeden môj  známy zavolal, aby som ho odviezol na priehradu.  V jednom penzióne mal  hrať hudbu na diskotéke. V ten deň nikoho nemohol zohnať, prisľúbil som sa mu.  Na mojej vernej červenej škodovke, som mu pomohol odviesť aparatúru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

No musel som ho tam čakať do záverečnej, kým sa diskotéka neskončí. Okolo penziónu bolo niekoľko chatiek, ktoré slúžili na ubytovanie. Väčšinou sa tu ubytovávali celé rodinky a veľké zájazdy z Poľska. Môj známy diskdžokej Miro tu hral cez víkend v noci hudbu, mal tu prácu dohodnutú na celé leto.

Miro bol silný chlap s dlhými blonďavými vlasmi po plecia. Strávili sme s ním predtým rok v tomto podniku Silvestra. V našej partii bol jeden Jano, keď si viac vypil, chodil od stola ku stolu. Rozprával nezmyselnosti, niečo na spôsob. - „Saki, kaki, dajte mi raky. Blesky, tresky, tú budú lietať tvoje triesky."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chvíľu to bolo zábavné, no potom už otravné. Ľudia boli jeho rečami unavení, ti normálnejší odišli preč od stola, ostatní si to nenechali páčiť a tomuto chudému chlapíkovi sa postavili do cesty. No, keď sa Jano dostal do tranzu, nebola s ním už rozumná reč.

Často sa postavil aj proti valibukom a iným obludám. Bolo mu to jedno, nechal by sa aj roztrieskať na franforce. Nakoniec sa mu nikdy nič nestalo, z tej najhoršej šlamastiky ho vždy vytiahol Miro, jeho mohutná postava dokázala schladiť vášeň a nenávisť.

V ten večer čas plynul po dlhých dúškoch, našťastie tam Jano nebol. Nemohol som sa dočkať polnoci. Dnu v sále tancovali samé dievčatá zo školského zájazdu. Sedel som tak pri barovom pulte a odpočítaval minúty. Vedel som, že Miro bude hrať do druhej, tretej hodiny nad ránom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Miro si ma všimol o prestávkach a vždy len povedal: „ Vydrž, za chvíľku budeme baliť!" Konečne som sa dočkal, prišlo posledné kolo a boli to slaďáky. Môj kamarát ma zavolal, jedno mladá poľská sedemnástka si chcelo so mnou zatancovať.

Nemal som najprv chuť, no nechal som sa prehovoriť. Začali sme tancovať, až pritom som si všimol, že mladučká Poľka bola veľmi sympatická. Pritúlila sa ku mne veľmi natesno a oddane, ako by som stelesňoval jej najkrajší ideál. Jej telo bolo horúce, akoby chcelo splinúť v tanci v jedno so mnou.

Tancovali sme a stratil som pojem o čase, dotýkala sa ma neskutočná energia, nachádzal som sa v tej chvíli v celkom inej dimenzii sveta - len ona a ja. Stratila sa sála, rozkrútila sa mi príjemne hlava, tancovali sme ako na pláži v Rio de Janeire. Bola tak šteklivá v rozpuku jari a zároveň v nej bolo už všetko ženské. Cítil som jej dotyk jarne voňajúceho tela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikdy potom som už tak zároveň nežný a zjednocujúci tanec nezažil. Ako by ma celý vesmír objal svojou nekonečnosťou, bola to neskutočná nirvána. Vo vlasoch som mal vietor z brehov teplého mora. Miro sa na mňa usmial, posledné tóny dohrali. Dali sme si s Poľkou na rozlúčku pusu a rozlúčili sa. Pomohol som baliť aparatúru a celé leto som potom rozmýšľal, čo sa to vlastne so mnou udialo.

Medard Slovík

Medard Slovík

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  46x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu