reklama

Koľko je dva plus dva?

Dnes sa ma to opýtalo jedno dievča jednoduchú otázku.  - Koľko je dva plus dva? Odpovedal som jej, že predsa štyri, tak nás to predsa naučili !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Bol som prekvapený, prečo mi kladie tak

jednoduché a bizarné otázky.

No a potom mi to bolo naraz jasné,

že prečo? 

Zabudni na štyri! 

Inak budeš v poriadnej kaši!

Jasnou odpoveďou je aj

otvorene vyjadrený názor v našom živote.

Hlavne vtedy, keď náš svet okolo

je bláznivý a pomätený, 

chce aby sme mu na všetko prikyvli 

a tvárili sa, že holý císar je vlastne oblečený. 

Často sa musíme rozhodovať

medzi tými svojimi štyrmi, tak ako

to vidíme, alebo zabunúť 

a odpovedať, že predsa toľko

koľko povie svet, panstvo a šéf. 

Medard Slovík

Medard Slovík

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  46x

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu