reklama

Bezpečnosť ochrany vo výškach, ako nespadnúť z rebríka

Včera večer mi zavolala kolegyňa z prvého poschodia. - Rýchlo opusti budovu. V tom sa vo mne rozbehol taký zmätok, že čo sa stalo. - Do pekla vybuchol asi kotol, alebo je požiar v budove. Rozmýšľal som, kde je únikový východ, ako sa dostanem z budovy preč.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

 

Minule sme mali školenie bezpečnosti pri práci, O bezpečnosti pri práci nám pracovník vlastne nič nepovedal, len jednu dôležitú informáciu, že keď robíme niečo 1 meter vo výške musíme mať školenie o bezpečnosti vo výškach.

Ako príklad nám uviedol, keď knihovníčka vkladá knihu do najvyššie položeného regálu a je 1 meter nad zemou musí mať tiež školenie o bezpečnosti pri práci vo výškach.

No a test sme spravili všetci.

Školiaci pracovník nám ešte porozprával o zážitkoch z praxe. Jedna pani predavačka si odrezala kúsok z prsta v predajni potravín, keď krájala zákazníkovi salámu a nahlásila úraz. Po týždni jej niekto poradil, aby do správy dopísala, že si odrezala celý prst.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom prišla komisia, aby zistila skutkovú podstatu, čo sa v skutočnosti stalo. Pozreli si jej palce na rukách, mala ich všetky. Stroj na rezanie salámy bol nastavený len na 1 cm hrúbky.

Mala smolu, neoplatilo sa jej cigániť.

Mňa v práci niekedy kolegyňa zavolá, aby som zavesil pútač na budovu, takže sa týka bezpečnosť vo výškach aj mňa. Ako ďalšie ma napadlo, že niekto spadol z rebríka 1 meter nad zemou a teraz bude z toho prúser. No ani toto sa nestalo.

Kolegyňa ekonómka v telefónne nakoniec zakričala. - Katastrofa, garamba, nefunguje mi tlačiareň a zajtra musím odovzdať uzávierku. Povedal som jej - Dobre, hneď som tam, pozriem sa na to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ja som si myslel, že niekto hlásil bombu v budove, alebo, že sa začala tretia svetová vojna, aspoň tak vyznel v telefónne jej hlas. Panika - technika, máš nás vo svojej moci!

Medard Slovík

Medard Slovík

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  46x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu